Zwroty i reklamacje

U nas bez problemu zwrócisz produkt. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom, ponieważ jesteśmy pewni sprzedawanych produktów. Nie ponosisz zatem żadnego ryzyka!
  1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu towaru. Będzie nam miło jeśli poinformują nas Państwo o planowanym zwrocie towaru przy użyciu formularza kontaktowego. Usprawni to proces i czas realizacji zwrotu.

  2. Odeślij towar wygodną dla Ciebie formą transportu, upewniając się, że towar jest dobrze zapakowany i oznaczony odpowiednimi etykietami bezpieczeństwa. Pamiętaj, aby dołączyć formularz zwrotu oraz oryginał dowodu zakupu. Produkty noszące ślady użytkowania lub montażu nie będą przyjmowane (towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako nieużywany).



    Adres do wysyłki:

    Wojanet
    Zygmunt Korczyński
    ul. Dreyzy 39

    41-103 Siemianowice Śląskie

  3. Do 14 dni od złożenia oświadczenia otrzymasz zwrot pieniędzy na rachunek wskazany w formularzu zwrotu. 


Reklamacje

Często zadawane pytania

Czy mogę zwrócić produkt?
Tak, jak najbardziej. Masz 14 dni na powiadomienie nas o zwrocie. Możesz to zrobić kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy. Od tego momentu masz kolejne 14 dni na odesłanie nam produktu, który nie ma śladów użytkowania.
Czy mogę zwrócić towar w sklepie stacjonarnym?
Tak, możesz zwrócić towar w sklepie stacjonarnym. Pamiętaj jednak, że w sklepie stacjonarnym możesz zwrócić jedynie te produkty, które zakupione zostały przez sklep internetowy.
Czy sklep pokrywa koszty transportu?
Tak, pokrywamy zwrot towaru. Należy jednak pamiętać, że zwracamy jedynie koszt równy najtańszej opcji z cennika oferowanego przez sklep Wojanet. W obecnej chwili jest to 20zł, więc zalecamy mieć to na uwadze.
Kiedy nie przysługuje mi prawo do zwrotu?
Prawo do zwrotu nie przysługuję osobom, które zamówiły produkty na dane działalności gospodarczej. Ponadto, produkt musi być nieużywany i nie może zawierać śladów użytkowania (towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako nieużywany).